Ute bra hemma bäst!

Hejsan finaste bloggläsare :)

Vid 19:45 tiden gick jag ner till tvättstugan o hämtade kläderna för mina kläder var där nere & jag skulle ut med min kära vän diana koni ( www.dubbledsisters.blogg.se ) jag fixade mig och gick ner till henne o hon stod & väntade på mig vid fotbollsplanen, vi hälsade genom puss & kram sedan gick vi runt i gården men senare skulle
vi till dammfri men vi tog vägen till augustenborg & träffade tjejerna där..
mallak, iman, felicia, elif och noor sen aa en till tjej som jag inte känner ;o
men det var en bra dag & tack till er alla kära
nu ska jag upp & äta nyttig mat :D
vi ses snart, hoppas jag kommer kunna uppdatera bloggen innan jag lägger mig..








Efftekten är väldigt hossst...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh du får väl köpa den imorgon (oidag då) :)

Jag tare lugnt bara :D

2010-06-24 @ 00:32:19
URL: http://conler.se
Postat av: emma

okej! :)

ska åka till onsala med min famlij min bv och hennes familj ska vi till. och så kommer det några andra gester till dom så runt nio tiden ått ska ja nog festa med min bv julia

2010-06-24 @ 12:36:39
URL: http://emmaabg.blogg.se/
Postat av: sharon

Hej aa visst beskrivningen kan jag fixa men jag har tyvär fult upp nu men kanske senare mejla mig på [email protected] och om jag e seg på att svara e det bara att slänga in en kommentar :)

2010-06-24 @ 12:42:03
URL: http://dagarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0