Saknat er väldigt mycket!

Hejsan alla kära bloggläsare!

Saknat er väldigt mycket & saknat blogg världen oxå.Förlåt mig för min dåliga uppdatering, men som sagt jag harinte så mycket tid för att sitta vid datorn, jag är mest ute & när jag kommer hem så lägger jag mig ner & tar de lugnt bara.. men jag har mycket att berätta för er och jag hoppas att ni fortfarande har tid för mig o inte glömt bort mig? :( iallafall tack för er som inte glömt mig & som fortfarande gillar min blogg..

 

Förrigår så var jag ute med mammas kompisar & min vän sainab..
vi shoppade lite små saker & jag köpte 2 ringar & ögonskugga men färgen på ögonskuggan var mest höstfärg..iallafall sen så gick vi och åt på en resturang som heter nåtsånt med mexican pakistan resturang, det var buffe men hur ska jag förklara hur gott det var!

åååh mums..
ni får senare se bilder på vad jag åt :) efter rätten var vatten melon & apelsin osv.. rättare sagt mest frukt.

Igår så städa jag 2 lägenheter & plus lagade jag väldigt god mat till min mammas kompis när hon var ute & shoppade vissa saker. Ni kan tolka det som att jag var mamma 2 bahah..
men jag lagade kyckling & ris och gjorde salladen, tummen upp för maten fan! >o
jaja haha, men senare så rökte jag vatten pipa ute i deras trädgård med hela familjen, åh det var skit gott! efter liten stund så gick vi upp & skrattade ihjäll oss men vi visste aldrig varför vi skrattade? :o men senare så sov jag vid 3 tiden & vakna idag klockan 14:30. Jag åt frukost och senare gick min mamma & hennes vän nawal till möbelaffär ( nördar ) & jag o min vän sainab gick till norrabro centrum. Väldigt liten centrum som ligger vid hennes hus i danmark, Men jag hitta väldigt snygg väska fyfan va fin den var & den kosta 350 kr, har aldrig sett snyggaren den! iallafall så gick vi upp till netto & köpte morotskaka mums va god den var. Jag åt hela :)

men nu ska jag upp & sova är  väldigt TRöTT! :o
Imoron ska jag tillbax till sverige då blir det ut med mina bäääästa vänner!

Här kommer lite bilder från mina dagar :D



på väg till shopping centrumen. Bilden från förr igår



 shopping centrumen.





Hahahahah vi ser helt missbildade ut :)





Sainab & jag :)



Vi gillar oss!



köpte de hära! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0