God morgon

God morgon alla kära läsare.. :)

Idag vakna jag runt 1 tiden och jag var väldigt trött, det är jag fortfarande.
Men snart ska hela familjen hyra stor familjebil & vi ska ut o shoppa lite osv, jag skulle egentligen till bo01 men tyvär så blev det lite ändrade planer. Mamma tyckte nej att de är bättre om jag gick ut med henne istället & jag kan tyvär inte neka hennes snack, sedan ska jag iväg o sova hemma hos pappa och på fredag bitti ska jag säga
hejdå sverige & hejsan danmark. Vi kommer vara på en student & det är min kusins..
Men hahah det roliga är gissa hur de har studenten där borta?
jo..

1. De bär inte någon student skylt.

2. De går inte runt med bilar, t.ex familjen kan inte köra runt de osv..

3. Man har studenten inom hus!

jag tycker att det är väldigt tråkigt fan, men min moster tog studenten detta året & hon var så fin & vacker!


här kommer lite bilder på henne & några av familjen.



Han med adidas ska ta studenten i danmark! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0