250610

Nu är jag hemma igen & vad ska jag säga om vädret?
de var väldiiiigt fint väder ute idag o jag ville aldrig hem men var ju tvungen så klart, iallafall..
jag skrev ju att vi skulle till agb & röka vatten pipa :)
men de blev inte så, vi hann inte med det o en av mina bästa kompisars bästis skulle flytta utanför
sverige tror ja så dom var tvungade & dra för att säga adjö till henne för sista gången. Jag och diana
bor väldigt nära varandra så vi träffades o tog buss 34 från hålsjögatan ända ner till mobilia för vi
skulle mötta dzenita men då kom diana på en bättre tanke & den var att först mötta rana vid söder-
värn & sedan ta bussen tillbaks till mobilia för att hämta dzenita tills hon skulle fixa sig klart..
när vi var framme vid södervärn så kunde vi inte sluta skratta jag & diana, vi vet faktiskt inte varför
men vi bara skrattade o skrattade. iallafall sen så gick vi o satte oss på en bänk framför gula bussarna
som alltid körde förbi & tog lite bilder osv de var väldigt kul fan. Men senare så plockade vi små äpplen
o de var väldigt SURA åhfan :o
rana gillar & leka mr khadija ( syster hahahahhaa ) hon tjejen gör mig på humör faktiskt.

och här kommer lite bilder från dagen jag ser helt fuckad ut huhu :D



















Kommentarer
Postat av: sussi

sv_ Tack så mycket <3

hur mår du ?? :D :*

2010-06-25 @ 11:25:46
URL: http://suosii.blogg.se/
Postat av: michaela

aw, tack :)

2010-06-26 @ 17:09:59
URL: http://miski.blogg.se/
Postat av: Elish

Vilken fin blogg du har! ♥kram♥

2010-06-26 @ 21:20:27
URL: http://elliisshh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0