Paus från bloggen i par veckor.

Hejsan alla kära bloggläsare!

Jag har lovat er att börja blogga & kunna skriva ännu mer men som sagt så under sommarlovet så har man inte så mycket tid för att blogga eller sitta vid datorn. Jag har varit hemma hos pappa & haft kul, varit ute osv men mest av allt så har jag saknat er väldiiiiiigt mycket! :(
Hoppas ni haft en bra månad tillsammans med familjen o pojkvännen eller vännerna. För mig så har jag bara varit med familjen och förr igår var jag på bio & kollade på filmen eclipse. Den var väääääldigt bra & jag grät nästan varje sekund åh.. :/
hoppas ni fortsätter ha kul för jag kommer inte blogga så mycket under sommaren. Men glöm aldrig att jag kommer kiomma tillbaka vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0